Tomma glas


Haha de är roligt för de är sant! Mitt rum var verkligen i behov av att städas och de tycker jag faktiskt man kan se lite på hur många glas/flaskor man har i rummet. Själv hade jag 4 tomma vattenglas och 2 drickaflaskor(!!) Varför tar jag upp nya glas hela tiden?! Är de någon annan som också gör så? Please tell me if you do <3
 
Nu är mitt rum iallafall prima ballerina (eller ja nästan hehe) eftersom de blev storstädning när jag väl började, tog tillochmed ut sängen, byte lakan och damsugade. Så nu är mitt rum jättefräscht igen!!
Sen kände jag mig lite teknisk, så jag bestämde mig för att "fixa" dvdn på mitt rum (de funkar tydligen inte när kontakten inte sitter i.. oups haha)
Ha det fint! Puss!
OLIVIA
2014-05-19 @ 17:50:01
URL: http://olivialice.se

Haha jag gör det,dock så tar jag upp 2-3 glas vatten under dagen men tar ner de nästa dag :D

sv: åh tack! hihi det blir nog usa:D
kram♡

Ida Lindborg ♡
2014-05-19 @ 19:57:34
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

sv: jaha okej haha vilken åldersgrupp tränar han? :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0