Röda fötter?

Tips: Om du, som jag, har rödaktiga fötter/tår så har jag upptäckt att det inte upplevs lite rött när man har grönblå-isht nagellack. Och egentligen är de ju inte konstigt, eftersom rött och blågrönt är komplementfärger, vilket betyder att de i vissa fall kan neutralisera varandra istället för att framhäva, så testa gärna nästa gång!!
Ett annat tips är att ha ljusrosa på naglarna på händerna då jag tycker de upplevs som man har slätare hudton och aningen brunare, vit funkar också men rosa är mer vår. Dessutom är dessa båda nya lack underbar färg nu till våren. (har båda dessa färgerna just nu på mina små naglar & love it!!) Kram 💕
 
Den gröna är från Essie och heter Mint Candy Apple och de rosa är från Lumene och heter Candy Pink! 
OLIVIA
2014-05-21 @ 13:17:31
URL: http://olivialice.se

Så fina färger!

sv: hihi tack :D
haha isåfall ska vi till Florida :D
kram♡

Ida Lindborg ♡
2014-05-21 @ 21:47:16
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Snygga!!

Sv: härligt och vad kul! :D
jaha okej vad roligt :) tänkte om han tränade F98 så har ju jag mött laget hehe för vi mötte Karlskrona väldigt många gånger och spelade både borta och hemma :) kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0