Linnshopping

Bara en snabbis av vad jag köpte igår när jag var på stan. De blev lite utanför min comfort zone då jag mest har antingen jätteljust eller jättemörka färger, men känner att på sommaren kan man ha lite mer starka färger!
Mina favoriter och aningen finare linnen, ser mattare ut på bild.
 
 Två andra linnen jag köpte som är aningen mer chill och mer vardag. Härligt med några nya linnen i garderoben, som ni kanske märkte så var de just linnen jag var ute efter att köpa hehe.
 
On another note: hur har ni firat morsdag? 
Jag var iaf hos farmor & farfar och åt middag, kom hem för någon timme sedan. Hoppas ni haft en fin dag och vart snälla mot er mamma! Kram
OLIVIA
2014-05-27 @ 11:18:36
URL: http://olivialice.se

Så fin :D

sv: tack :D
kram♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0