I'm busy doing nothing

Igår hade vi två Nationella prov i svenska varav de ena jag fick B på, var en liten chock eftersom jag inte alls hade förberett talet man skulle hålla och improviserade mest men de gick uppenbarligen bra ändå hihi!!
 
Ikväll är det iallafall Eurovision Song Contest, vem tänker kolla? Ja ska och jag håller tummarna för att Sanna ska gå vidare!! Jag får alltid en så positiv melodifestival/ESC spirit i dessa tiden, lol jag är antagligen typ den ändå som fortfarande kollar på alla avsnitt av melodifestivalen. Även om man sitter på en buss hem från England hehe. Haha ja de hände tidigare i år och jag vill även poängtera att mina kompisar trodde jag var knäpp(are än vanligt)
 
Nu drar jag och tränar innan uppladdningen för ESC. Ha en fin kväll!! Puss Sara ♥
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0