Optiker och mys

Idag var jag hos optikern för att kolla om min syn hade försämrats och som tur var hade den inte det!! Blev lite kallprat men de är bara trevligt lite då och då hehe, känner mig så vuxen i sånna situationer hihi!! Fast egentligen undrar jag vad "hur bra betyg jag har i skolan eller inte" spelar någon roll för min syn haha. 
 
Satt sedan ute på vårt lilla berg ett tag på kvällen med katten och mös eftersom de fortfarande var riktigt varmt. Älskar sånnahär dagar när de är varmt så man kan gå i kjol och linne hela dagen ♥♥
 
Mina ben ser superbleka ut wtf, fast jag bor ju trots allt i Blek-inge haha (ursäkta min dåliga humor)
Ha det fint vänner!! Kram ♥
Sanna Widman
2014-05-23 @ 09:50:12
URL: http://sannawidman.se

SVAR:

Japp, det var det också :)

Aha, jo det kan vara så :)
kram




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0