It was the best night in forever

Glömde ju att berätta om när jag var på konsertern, trodde att jag redan hade skrivit ett inlägg om de men de verkar ha försvunnit någonstans... Meeeen för att sammanfatta kvällen kan jag bara säga ett ord: amazing/perfekt/underbar (blev inte bara ett ord but y'all get the point lol)
 
De var verkligen underbart och jag är så lycklig att jag fick chansen att se mina två bästa favorit band på en och samma kväll aka One direction OCH 5 seconds of summer, båda var verkligen underbara och även om jag även gick på konserten här förra året så tyckte jag nog att årets var bättre då jag och mina vänner verkligen njöt av kvällen och hade jättekul och dansade och sjöng som galningar haha. Så härlig känsla i hela arenan som var fulld med 60 000 andra glada directioner ♥♥
Vi verkligen gå på en konsert som denna igen ! ♥
 
This is what 60k looks like!! Jag och mina kompisar är så extremt charmiga också hehe, jokes!!
5sos va lika söta som vanligt, speciellt Luke hihi ♥
Vet att det verkligen inte är världsklass på bilderna och att de ser typ eeiny tiny ut, men jag hade bara min mobilkamera då jag inte trodde man fick ha något annat, försökte så gott de gick att få någorlunda ok bilder iaf. Puss o ciao!! ♥
Ida Lindborg ♡
2014-06-18 @ 22:43:40
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Det förstår jag var roligt! :D

Sv: hihi ja verkligen! :)

amanda
2014-06-19 @ 00:10:28
URL: http://liindstrand.blogg.se

så jävla bra!

Flisan
2014-06-21 @ 16:57:12
URL: http://fflisan.blogg.se

Härliga bilder :D




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0