Första juni

Idag har det vart en underbar solig dag, me like! dock så har jag bränt mig lite vilket inte är så bra hehe! Så vissa ställen som t ex utsidan av låret är väldigt rött men i stort sätt en väldigt chill dag som jag har gjort knappt något förutom att rensa lite i trädgården.. 
 
Jag är glad att jag äntligen gjorde klart en uppgift i spanskan som jag haft ett tag men hela tiden skjutit upp pga omotiverad. Men nu är den äntligen inskickad, så nu har jag inget mer kvar i något ämne (waay *publik jublar*) Vi har redan fått slutbetyg i de flesta kurserna. Nu ska jag sova för imon ska vi vara på stranden halva dagen med skolan! :D Gonatt
Olivia Magnusson
2014-06-03 @ 22:47:10
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

härligt att bocka av saker :D

sv: hihi tack :D
kram♡




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0