What is blue and have feelings?

Varje engelskalektion så brukar det vara en gåta på talvan (rubiken). Jag försökte verkligen lista ut denna men kom inte på något, om någon vet så får ni gärna berätta innan jag blir galen haha! 
Har inte hänt så mycket idag förutom ett matteprov som jag hoppas de gick bra på, var det sista för terminen, bara nationella kvar sen som jag måste prestera bra på... Vi håller på med någon film på samhällskunskapen som tar ÅR!! att göra, så jag måste redigera den senare ikväll, någon som har gjort något kul idag?
 
               
Efter att ha suttit fint och jobbat ett tag så blir jag alltid så otråkad och börjar göra massa andra saker som att klättra på borden och (som här) gömma mig bakom gardinerna, I am such a child!! Vi var ensama i klassrummet så det var lugnt haha. Ha en fin kväll!
 
 
 
Sanna Widman
2014-04-09 @ 21:44:16
URL: http://sannawidman.se

Svar:
Tack :)
Här är det bra. Själv då? :)

Milina Salihodzic
2014-04-10 @ 19:12:01
URL: http://milina.blogg.se

Haha ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0