ÄTA. TRÄNA. SOVA

Som rubriken säger så är de pretty much allt jag har gjort den senaste veckan.
Sen lovet börjat har jag tränat minst en gång varje dag varje, ibland två och sen har jag vart så trött att jag knapt orkat med något annat förutom lite film och sånt, men de har faktiskt vart riktigt skönt att bara glömma allt som händer i livet just nu och träning får mig att tänka positivt haha. De som dock är mindre bra är att jag har ätit så sjukt mycket onyttig mat, men ibland måste man ju njuta lite av livet också, you know... yolo liksom haha. Har iaf haft ett riktigt skönt lov och hoppas att ni också har haft de!!
 
Nu är jag mega trött efter dubbelpasset idag så de ska bli riktigt härligt att åka till Emporia i Malmö imon och shoppa lite och ha kul, men nu måste jag sova om jag ska orka gå upp tidigt imon. Ha de bra! Puss ♥



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0