sommarjobbet tar all tid

Tjo! Kom precis på att jag hade en blogg, säger väl allt om hur länge sedan jag var här...skyller på mitt sommarjobb för de gör mig super trött (jag är verkligen ingen morgonmänniska och jag börjar jobba halv 8 varje dag...) 
Jobbar på en kyrkogård, är inne på 3 veckan av 4 nu och de är faktiskt sjukt mkt roligare än de låter och min grupp är väldigt nice, sjukt chill jobb dessutom och som plus blir man brun av att gå ute hela dagen :D 
 
 
En liten sneak peak på vad vi har gjort haha! Ser kul ut visst? skämtosido ;)
 
Seriöst tho så har jag gjort så mycket efter jobbet så jag har knappt hunnit starta datorn, hur sjukt är inte det..? Igår var jag tex på stan med Madde och kom hem ganska sent och idag har jag träffat my friend Elin. Hoppas ni har ett lika ägigt *stavningen?* sommarlov, puss och klam <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0