The only reason

Jag älskar när de är varmt och soligt ute och de kan man minst sagt säga att de har vart de senaste dagarna. I måndags efter idrotten när vi hade sprungit var de så varmt så typ alla tjejer i klassen (och vår idrottslärare) la sig på en parkering vid idrottshallen och solade, i bara linne och mina nya knälånga träningsbyxor,
 
Sen har de typ vart lite nationella i skolan och tråk, men man ska inte klaga för snart är de sommarlov så de är bara att hålla ut lite till.  
       köpt dessa jag nya träningsbyxorna i helgen som har vart super bra än så länge, har dock bara använt de 3 gånger men ändå, har länge velat ha ett par halv-långa då jag redan har ett par långa och ett par korta. Och så är de rosa på sidorna också ♥
 

Valborg igår firades bara med middag med familjen och sen kollade vi på när pappas kör sjöng våren välkommen på torget i staun. 
   
Vet att kvaliten på bilden suuuger, men de är bättre än inget iallafall. Puss och kram skumbanan!!
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0