Middag på Dragsö

Provet kändes ändå helt okej och efter skolan gick jag på stan med Nina, ännu en underbart fin dag vilket resulterade i glasskaos då glassen smälte på en sekund..! Så vi gick hem till mig istället haha
 
Lite senare cyklade jag och familjen ut till en liten ö i skärgården som heter Dragsö och åt middag där på en restaurang, riktigt gott! Mina föräldrar firar nämligen sin 22 årsdag som gifta idag så vi brukar alltid hitta på något då :)
Hoppas ni haft en lika fin dag! Puss!
 
Planka = gott. & super mätt efter 3-rätters middag <3
Ida Lindborg ♡
2014-05-25 @ 00:47:32
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

Sv: åh jaha okej, då får jag kolla in den :)
förlåt för sent svar, har haft väldigt jobbiga dagar, mer om det på bloggen. Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0