Nationaldagsfirande ♥

Halloj igen alla fina! Hur har ni firat nationaldagen?
Min dag började med att jag cyklade 4 mil (ville ge upp allt ett tag mitt i hehe) sen gick de bättre och vi åkte in till stan och åt världens största glass som smälte en del i värmen, men det tillhör ju lite ;)
 
Sen var de bara att åka hem och fixa middag och tårta till senare, fast dock inte jag för jag sov 2 timmar mitt på dagen. För som ni vet så behöver tonåringar sova middag mitt på dagen annars orkar de inte, jag är sån iallafall. Egentligen gjorde vi inte direkt något speciellt, det blev bara en vanlig mysig med tårta (som min lillebroder fixade :o) och tv/film
Hoppas ni har haft en bra dag! Kram ♥
 
 Min lillebrors tårta blev ändå ganska fin för att vara första gången (obs han la bara ditt grädde och jordgubbar resten gjorde mamma hehe) 💜
Olivia Magnusson
2014-06-08 @ 18:03:47
URL: http://oliviasfotoblogg.blogg.se/

såå fin,älskar jordgubbstårtor :D

sv: åh tack :D
kram ♡

Ida Lindborg ♡
2014-06-09 @ 22:12:12
URL: http://youknowiidaa.blogg.se/

åh mums!

Sv. Tusen tack, ja haha ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0