Solig söndag

Hela denna helgen har det vart riktigt härligt väder!! ♥
Igår va jag inne i stan med några kompisar, fast största delen av tiden satt vi i parken inne i stan och åt glass och pratade, riktigt mysigt va de iallafall, sen cyklade jag hem supersnabbt och hann precis med på springpasset utomhus!! Kände mig lite bra då som var snabb för en gångs skull, haha.
Idag har det också vart väldigt varmt (nästan för varmt ibland hehe) så har solat i princip hela dagen och idag var dessutom första gången detta året som jag solade i bikini. 
 
Hoppas ni också har haft en lika bra helg!! Puss ♥♥
     
      
Blev mer glass idag.. familjens favorite otto glass!! 
 
 
 
Sanna Widman
2014-04-27 @ 20:46:01
URL: http://sannawidman.se

SVAR:
Jadå :)

Jag vet inte riktigt. Är ju lediga torsdag och fredag i och med valborg så ska väl grilla och ha det mysigt. Får annars se vad som händer. :)
själv?

Hanna Sundin
2014-04-28 @ 20:46:10
URL: http://hannaasundin.blogg.se

Hejsan jag är en tjej som driver en träningsblogg, Kika gärna in och kolla! Det skulle betyda guld! Kram!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0