Håltimme

Vi spelade vollyboll på idrotten idag och jag vanligt så får man sjukt ont i typ hela armen och ser ut ungefär som en tomat i färg över hela armarna haha, jag är inte så bra på att träffa den jäkla bollen rätt!! Gick la sådär med spelandet för lagen var sjukt ojämna och vi var dessutom färre. Men men det var kul ändå och vi fick sluta efter bara en timme (vår lektion är egentligen 3h) 

Så jag var hunnit vara hemma i drygt två timmar och kollat på serier, skönt! Men nu får jag skynda mig tillbaka till skolan så jag inte missar nästa lektion! Kram

 

                   
Myskläder och don´t mind the dinosaur in the background!!
Sanna Widman
2014-04-08 @ 15:53:27
URL: http://sannawidman.se

Vacker du är :)
Kul med volleyboll, brukar dock bli röd också, men oftast bara i början, sen brukar de gå bättre att träffa! :D

SVAR:
Tack så mycket :)

Svar: Tack sötis va glad jag blir! Haha precis, går alltid lite dåligt i början sen kommer man in i det.
thelifeofsaras.blogg.se

Mikkis
2014-04-08 @ 17:41:29
URL: http://mikkisens.blogg.se

fin :)

Svar: Tack :)
thelifeofsaras.blogg.se

Jenny
2014-04-08 @ 19:46:47
URL: http://littlephotography.blogg.se

SV: Danke viel! :) (& ifall du inte pratar tyska, Tack så mycket!) Hoppas du får en underbart bra vecka! :)

Svar: Haha, jag kan lite tyska minsann, brukar va där en del :) tack desamma!!
thelifeofsaras.blogg.se




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

♡ Sara ♡

En blogg om mitt liv

RSS 2.0